Wielka Wyprawa z Asteriksem
Kto z Was nie zna jeszcze przygód wojowniczych Galów? Najwyższy czas nadrobić zaległości!
Jeżeli już daliście się wciągnąć w serię komiksów niezrównanego duetu R. Goscinny i A.Uderzo zróbcie sobie koniecznie przerwę między kolejnymi tomami przygód Asteriksa i Obeliksa: zagrajcie w WIELKĄ WYPRAWĘ!
Gra, mieszcząca się w bardzo zgrabnym, niedużym pudełku (13 x 13 x 4 cm). W środku znajdziemy 5 pionków-postaci znanych z komiksu, 12 kart z 4 różnymi miejscami (galijski las, Egipt, obóz Rzymian, statek piratów), żeton wioski i 25 hełmów. Zabawa nie wymaga wielu przygotowań: rozgrywka jest szybka, a zasady na tyle proste, że poradzą sobie z nimi nawet sprytne przedszkolaki.
A zatem... ZACZYNAMY!
Naszym zadaniem jest uzbierać 5 galijskich hełmów. Hełm otrzymujemy za każdym razem, kiedy w czasie naszej wyprawy miniemy wioskę. Aby przemieścić się na kolejną kartę odwracamy jedną z tych, które mamy ZA sobą i przechodzimy na ten sam obrazek, który odkryliśmy, ale już lezący PRZED nami. Jeżeli tuż za nami ktoś stoi – tracimy kolejkę.
LOSOWOŚĆ + PAMIĘĆ + STRATEGIA
Najmłodsi potraktują tę grę jako losową, starsi na pewno postarają się zapamiętać, które karty kryją jakie miejsca i poćwiczą myślenie strategiczne, kombinując, którą kartę warto odkryć, aby przemieścić się jak najdalej do przodu. Najsprytniejsi mogą specjalnie zablokować ruch przeciwnika stając tuż za nim. Połączenie elementów losowości, pamięci i strategii powoduje, że szanse wszystkich graczy są dość wyrównane, a jednocześnie bardziej wymagający mali stratedzy nie będą się nudzić.
Asteriks. Wielka wyprawa
Wydawnictwo EGMONT
Data dodania: 2018-11-02
Autor: marfusza
Jeżeli już daliście się wciągnąć w serię komiksów niezrównanego duetu R. Goscinny i A.Uderzo zróbcie sobie koniecznie przerwę między kolejnymi tomami przygód Asteriksa i Obeliksa: zagrajcie w WIELKĄ WYPRAWĘ!
Gra, mieszcząca się w bardzo zgrabnym, niedużym pudełku (13 x 13 x 4 cm). W środku znajdziemy 5 pionków-postaci znanych z komiksu, 12 kart z 4 różnymi miejscami (galijski las, Egipt, obóz Rzymian, statek piratów), żeton wioski i 25 hełmów. Zabawa nie wymaga wielu przygotowań: rozgrywka jest szybka, a zasady na tyle proste, że poradzą sobie z nimi nawet sprytne przedszkolaki.
A zatem... ZACZYNAMY!
Naszym zadaniem jest uzbierać 5 galijskich hełmów. Hełm otrzymujemy za każdym razem, kiedy w czasie naszej wyprawy miniemy wioskę. Aby przemieścić się na kolejną kartę odwracamy jedną z tych, które mamy ZA sobą i przechodzimy na ten sam obrazek, który odkryliśmy, ale już lezący PRZED nami. Jeżeli tuż za nami ktoś stoi – tracimy kolejkę.
LOSOWOŚĆ + PAMIĘĆ + STRATEGIA
Najmłodsi potraktują tę grę jako losową, starsi na pewno postarają się zapamiętać, które karty kryją jakie miejsca i poćwiczą myślenie strategiczne, kombinując, którą kartę warto odkryć, aby przemieścić się jak najdalej do przodu. Najsprytniejsi mogą specjalnie zablokować ruch przeciwnika stając tuż za nim. Połączenie elementów losowości, pamięci i strategii powoduje, że szanse wszystkich graczy są dość wyrównane, a jednocześnie bardziej wymagający mali stratedzy nie będą się nudzić.
Asteriks. Wielka wyprawa
Wydawnictwo EGMONT
Data dodania: 2018-11-02
Wczytuję komentarze ...