Z grą poza dom - gry rodzinne podróżne

Majówka, wakacje… Słoneczne dni skłaniają do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Oprócz wielu niezbędnych rzeczy w naszych plecakach zawsze znajdziemy miejsce na grę planszową.

Dlaczego?

Bo umilają rodzinnie spędzony czas, łatwiej wiercipiętucha okiełznać czekając np. na pociąg, autobus, czy posiłek w restauracji. No i podróż też jakoś trzeba przetrwać :)



Poza tym są planem awaryjnym na deszczowy dzień na wakacyjnym wyjeździe, w który nie wiadomo co robić.

Zabieramy gry ze sobą, bo wiele z nich ma tak niewielki rozmiar, że nawet nie zauważymy ich obecności w naszej walizce, a będąc na miejscu, na szybko trudno znaleźć coś co nas zainteresuje. Często też patrząc na same opakowanie kupujemy droższego, przysłowiowego “kota w worku”.

GRY PODRÓŻUJĄCE Z NAMI

Kotobirynt 6+ - gra logiczna w małym, metalowym opakowaniu. Tworzymy labirynt (ach, kto nie lubi labiryntów!) łączący kotka z właścicielem. kotostrofa - tu również mamy metalowe, małe pudełko i bandę kocich łobuzów. Czy uda nam się połączyć je w pary?

Kotobirynt REBEL 6+



Kotostrofa 7+ - tym razem w nasze ręce wpada talia kocich łobuziaków. Czy uda nam się połączyć je w pary?

Kotostrofa REBEL 7+



Nogi Stonogi - rzucając 4-rema kostkami staramy się stworzyć jak najdłuuuuuuższą stonogę. Kto policzy ile ma butów? To fantastyczna gra rodzina na pierwsze rozgrywki. Nasze stonogi miały bardzo obolałe nogi od ciągłego zwiedzania - łaziły bowiem z nami wszędzie.

Nogi Stonogi EGMONT 4+



Razem z sympatyczną Misią wyleczcie małych pacjentów: koty, wróble, wiewiórki, króliki i jeże. Musicie tylko dobrać je tak aby pasowały albo gatunkiem, albo liczbą zwierzaków. Grę łatwo spakować do plecaka, a grać można zarówno w podróży, jak i w domu.

Misia j jej mali pacjenci ZIELONA SOWA 4+



Kości obfitości to gra kościana - w pudełku znajdziemy nie tylko kości, ale także ułatwiające sadzenie warzyw notesiki. Do gry dołączone są także ołówki, dzięki czemu kupując grę (nawet będąc w podróży) od razu możemy zacząć w nią grać bez obawy, że np. nie mamy pod ręką nic do pisania. Zabranie gry na wycieczkę ułatwia także małe opakowanie.

Kości obfitości Board&Dice 8+



Story Cubs - to kolejna gra koścmi, tym razem z obrazkami. Z wyrzuconych obrazków tworzymy niezwykłe historie. Gra mieści się w kieszeni.

Story Cubs REBEL 3+



Dobble - gra na spostrzegawczość, kto pierwszy wypatrzy obrazek? story cubs - obrazki zamiast oczek. Tak niezwykłymi kostkami rzucamy w grze StoryCubs, z wyrzuconych obrazków układamy niezwykłe historie. Gra mieści się w kiszeni!

Dobble REBEL 6+



Królewny - tu niestety pudełko jest większe, ale karty można łatwo przełożyć. Budzenie śpiących królewien zagwarantowało nam zabawę na niejeden wieczór.

Śpiące Królewny REBEL 8+



Lokomotywa - gra dla miłośników kolei i wiersza Tuwima, ale nie tylko. Czyj pociąg jako pierwszy przewiezie 16 (lub 18) zwierząt?

Stoi na stacji LOKOMOTYWA 2Pionki 8+



Piraci 7 mórz - to również gra w metalowym opakowaniu, jednak rozmiarowo jest ono już większe. Do plecaka na wędrówkę nie będzie najlepszym pomysłem, ale wyjeżdżając na wakcje np. samochodem rozmiar pudełka nie ma większego znaczenia, a metalowe opakowanie łatwiej znosi trudy podróży.

Piraci 7 mórz REBEL 9+



A może sami macie tytuły i pudełka, które świetnie sprawdzają się w podróży? Chętnie i my coś podpatrzymy :)
Autor:
Data dodania:
Wczytuję komentarze ...
cancel