Kostką w krainę fantazji

Każde dziecko (i nie tylko) lubi bajki, wymyślone historie - miłośnikom “trzymania głowy w chmurach” zamiast książek przedstawiam dziś kilka gier - niektóre mają abstrakcyjne ilustracje pobudzające naszą wyobraźnie, inne uczą dostrzegania szczegółów, wypowiadania się. Gry podzieliłam wiekowo - od malucha do starszaka.

OPOWIEM CI MAMO - wydawnictwo Aleksander
Wiek: dla malucha i przedszkolaka
Gra polega na ułożeniu w kolejności obrazków (1 historyjka to 4 obrazki), a następnie ich opowiedzenia. Gra uczy następstwa czasu, dostrzegania szczegółów, budowania historii. Z powodzeniem możemy wprowadzić ją już zaczynającym mówić maluszkom. Tekturowe karty są trwałe i solidne.



STORY CUBS - wydawnictwo Rebel
Wiek: od przedszkolaka po pradziadka
W grze rzucamy kostkami z obrazkami. Naszym zadaniem jest ułożyć historię z wyrzuconych obrazków. Gra jest bardzo uniwersalna - doskonale spisuje się jako gra rodzinna, ale także imprezowa.



KRAINA SNÓW - wydawnictwo Rebel
Wiek: przedszkolak, uczeń
Gra przypomina słowne kalambury w bajkowym wydaniu. Wraz ze śniącym przenosimy się do krainy wróżek i psotnych chochlików. Czy śniącemu uda się odgadnąć swój sen?



SEN - wydawnictwo Nasza Księgarnia
Wiek: uczeń, dorosły
W grze zamiast upartych baranów będziemy liczyć czarne kruki. Czy nasz SEN to bajkowa kraina czy raczej mroczny koszmar?



DIXIT - wydawnictwo Rebel
Wiek: uczeń, młodzież, dorośli
Dixit to gra skojarzeń i abstrakcyjnych kart, które przeniosą nas w świat pełen fantazji.



TAK, MROCZNY WŁADCO! - wydawnictwo Black Monk
Wiek: uczeń, młodzież, dorośli
Narratorem gry jest mroczny władca, który rzuca złowieszcze spojrzenia na swoich sługusów - gobliny, które muszą wykazać się sprytem i myśleniem, by wytłumaczyć kolejną spartoloną misję. W grze oczerniamy naszych współgraczy i przerzucamy na nich odpowiedzialność za klęskę - wszystko, byle tylko sami uniknąć groźnego spojrzenia Mrocznego Władcy.



Autor:
Data dodania:
Wczytuję komentarze ...
cancel